צפון איטליה

לפני כמה ימים כתבתי על ונציה, שכחתי לציין שכדאי מאוד לשלב את ונציה עם טיול באזור צפון איטליה.
בצפון איטליה יש הרבה מאוד מה לראות ולעשות. חוץ מאשר ונציה יש ערים נוספות שאפשר לבקר בהן כמו ורונה, מילאנו, טורינו. אבל גולת הכותרת של צפון איטליה הם ללא ספק האגמים – גרדה (גארדה), קומו, לוגאנו, מג'ורה. כמובן שיש גם את הרי הדולומיטים. סביב כל האטרקציות הללו יש  הרבה כפרים ועיירות קטנות ששוות ביקור רגוע.
הרבה תיירים מעדיפים את אזור הצפון מאשר אזורים אחרים כמו אזור רומא במרכז או נאפולי בדרום.
גם אני ממליץ שאם יש לכם שבוע עד 10 ימים לטייל, לכו על אזור הצפון, אפשר לשלב עם פירנצה ואזור טוסקנה היפה או לחילופין לשלב עם שוייץ (להמשיך צפונה מעבר לאגמים קומו ולוגאנו), אבל על כך הכתבה אחרת.
יש הרבה טיפים שאפשר לתת לטיול באזור צפון איטליה, אומר כאן כמה דברים בסיסיים –
1. עדיף לטייל עם רכב שכור, וככל שאתם נמצאים יותר באזורי הטבע ופחות בערים כך העדיפות לרכב עולה על שימוש בתחבורה ציבורית. כמובן שזה נכון גם למי שמטייל בקבוצות קטנות, ובעיקר למשפחות עם ילדים, הרבה יותר נוח לטייל איתם ברכב מאשר להיסחב בתחבורה ציבורית, נוחה ככל שתהיה.
2. שימו לב למזג האוויר בצפון איטליה, כי יכול להיות שם קר, אז כדאי להיערך בהתאם. בחורף הטמפרטורות יורדות ולא כל כך נעים להסתובב בחוץ, לעומת זאת הקיץ חם והחום עשוי להעיק, לכן מי שלא אוהב חום עדיף שיטוס לאזור באביב או בסתו.
3. טיול באיזור יכול לכלול גם הרבה אטרקציות לילדים כמו גארדהלנד, עיר הסרטים, ועוד, זאת כמובן מעבר לכיף שבטיול סביב טבע, נוף ואגמים שלרוב הקטנים אוהבים.

תגים:

כתיבת תגובה