הכנה לחופשת סקי

אמרו לפני כמה ימים בחדשות בטלויזיה שסביב 40 אלף ישראלים יצאו בחורף הזה לחופשת סקי בחו"ל (יכול להיות שזה כולל גם את החרמון שלנו, אבל אני לא ממש זוכר..).
לדעתי מדובר בהרבה מאוד אנשים, לא ידעתי שזה שסקי הוא ספורט כל כך פופולרי. אם ניקח בחשבון שכולנו נכנסים לתקופה לא קלה של מיתון, הרי סקי זה לא בדיוק פעילות זולה, סקי זה עניין יקר מאוד. חופשת סקי של שבוע באירופה תעלה לכם יותר מאלף אירו לאדם! וזה יכול להיות גם הרבה מעבר לזה, תלוי בדיל שלוקחים.

מה שרציתי לכתוב קשור להכנה לסקי. מי שמתכנן חופשת סקי בחו"ל אני מאוד ממליץ שיתכונן לפני כן, כי באמת חבל להוציא הרבה כסף בלי להגיע לחופשה מוכנים.
במה בעצם מדובר? הכוונה כאן היא לכל מה שקשור לנושא כושר גופני לסקי. בגלל שסקי הוא ספורט קשה פיזית, מי שלא מתכונן יכול חלילה לחטוף התכווצות שרירים או אפילו להיפצע.
אז מה עושים? כחודשיים ואפילו שלושה לפני החופשה המתוכננת, מתחילים לעשות תרגילי כושר שמיועדים לחזק את השרירים שבדר"כ לא ממש מפעילים אותם ביום יום, אבל בגלישת סקי הם מאוד מאומצים, למשל, שרירי גב, רגליים, כתפיים ועוד.

יש לי עוד הרבה דברים לכתוב על חופשת סקי, אבל על כך בהמשך.

תגים: , ,

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: